duminică, 29 mai 2011

Random

Tamtam!!
Nu stiu de ce am atata energie! Am facut un proiect la geogra (PowerPoint si si "papirus") si maine cam dau test la mate. Nu am nicio problema! Haha.
Vai ce poza smechera am gasit pe net cand am cautat populatia egipteana! Si sa am pus-o intr-un diapozitiv. Si la sfarsit am trantit o poza cu o camila care ranjea! Si e asa mare poza.
Stiu colegilor ca de abea asteptati :). Partea asta a anului scolar e cea mai draguta dar si trista in acelasi timp. Fericita pentru ca traiesc cu gandul de a scapa pentru 3 LUNI de scoala si trist pentru ca... ei bine nu-i trist!
Vineri au absolvit aia din a12a. Si nu stiu cum am ajuns sa ramanem... 7(noi in clasa suntem 16)! Mda si ne-am dus cu mare speranta ca ne vor lasa sa plecam de la ultimele 2 ore (profa de religie nu avea nimic impotriva) si ghici ce? Nu ne-au lasat! Am stat in soare in timpul orei de religie si apoi am mers la mate :(. Adica ce cruzime e asta... mate ultima ora VINERI. Am rezolvat ecuatii, puteti crede? Pfff. Noi singurii prosti care nu am plecat. Da,da. Si cica s-au pus absente si clase intregi daca chiar nu s-a prezentat macar un elev. Da, si daca s-a prezentat 1... restul au fost pusi absenti. :]
Am gasit 2 plusuri mov stupide si vreau sa le smotocesc! Pai... mama s-a apucat sa-mi dea plusurile, puteti crede si asta? Off.
Ami

Un comentariu:

  1. Si ai mei vroiau sa imi dea plusurile. Mama in special, dar nu am lasat-o si pot sa ma mandresc cu faptul ca am aproximativ 200 :))
    Ma bucur ca esti fericita si ca ai energie de viata. Asta e tot ce conteaza in final. ^^
    Lex. lovez u ^^

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)