luni, 9 mai 2011

Look, o cutie pentru zahar! Short? Uuu Aaa!

Asa, stiu ca vreti sa stiti cum a ajuns tata sa-mi zica in continuu :"Uuu Aaa", asa-i?
Pai ieri dupa ce am venit de la Stefy (si am murit de ras dupa o faza cu "fain... da' ce-i aia") si am facut praji pentru ziua Europei (clasa mea a reprezentat Letonia... mda), praji cu mere :). Ma invarteam prin casa pentru a gasi o cutie pentru transportat zahar, ne trebuia ca sa punem in ceai pentru comisie. Nu stiu ce mi-a venit sa deschid dulapul in care tinem noi dulciurile (iami), si am vazut acolo un recupient (pe care Uuups l-am uitat la scoala da il aduc!!!). Tata era langa mine si urlu eu: Uuuuu Aa!
Tata: Ce-ai copile?
Eu: Aaam gasiit! Uuuuuu.
Si de atunci eu am ramas : Uuu Aaa!
*ma aplec in fata cu obrajii rosii si multumesc publicului*
 Stiti, apropo ce mi-a zis Stefy... prejudecati. Eu ascultam ceva de la Placebo si nu stiu cum vine vorba si i-am zis ca vocalistul ar fi bisexual. :)) Ea repede: Ce??? Gata inchide ca nu-mi place, de aia nu-mi place nici Lady GaGa, ca-i bi!
Mda, si ce? Freddie Mercury n-a fost gay? Si n-a murit de SIDA? Ba da si uite cati fani a avut. Bine, vreau sa zic ca ma bucur ca nu am... alte inclinatii, dar daca un muzician chiar are talent, eu nu ma opresc din al asculta. Daca Madonna ar avea 3 picioare (Nu-mi place Madonna, prost exemplu am dat)? Vaaa :)), ce sec ar arata. Dar, ma rog am abordat si eu subiectul doar pentru a apara trupa Placebo. Atat!
Si alt subiect: Ce credeti/ati auzit ca se va intampla in 2012? Eu nu cred nimic, dar data viitoare va zic ce am citit. Am facut cercetari ;)!

2 comentarii:

  1. Una la mana, ziua aia de (21 parca era?) decembrie 2011 eu cred cu desavarsire ca va fi o zi ca toate altele in care nu are sa se intample nimic si in niciun caz nu va veni sfarsitul lumii! Oricum, daca e sa murim, eu am sa mor neimplinita pentru ca nu am prins 2013 si nu m-am vazut la 17 ani.
    Apoi, ce aveti cu lumea care este bi? Si eu sunt bi! Si nu glumesc deloc. Intreab-o pe Steph si o sa iti spuna ca sunt. Care e problema cu asta? Fiecare e ce vrea si fiecare e ce simte, nu? Si, pana la urma, nu cred ca are importanta ce orientare are fiecare. Eu cunosc si gay si lezbiene si toti sunt oameni perfect ok. Uneori, trebuie doar sa privim mai departe de prejudecati si sa vedem adevarata natura a unui om inainte de a-l judeca dupa orientarile sale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Era 20 decembrie 2012. :D n-o sa apuc sa-mi iau buletin.. Of =)). Si nu, nu cred faza cu sfarsitu' lumii. De cate ori nu mai trebuia sa sfarseasca lumea, si tot nu s-a sfarsit. In fine..
    Apoooi. Lex si Steph sunt bi si sunt mandre de asta :)). E foarte tare sa fii bi. Cred ca mai am in clasa cel putin 3 fete care sunt, si n-au nicio problema.

    Draguta faza cu Uuu Aaa :))

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)