joi, 2 iunie 2011

Pentru ca...

Pentru ca...
doar eu fac intindere musculara noaptea
doar eu am obsesii de care nu pot scapa
doar eu sunt pe aceeasi lungime de unde cu Stefy, Miri, Flavi, Maru si Mede (+Letty)
doar eu sunt o capsuna vieee!
doar eu am o minte de bebe si ma port ca unul :D
doar eu gasesc devize tampite
doar eu ascult muzica trista... in contrast cu personalitatea mea
doar eu rad la cele mai seci glume
doar eu ma joc oW ca o tampita
doar eu sunt mereu acolo pentru ei
doar eu sunt prea sincera
doar eu nu gandesc ce zic
doar eu ma atasez de oameni prea repede
doar eu am o gura cat Somesu' cand nu trebuie
doar eu sunt caracterizata prin: "Ochelari de musca"
doar eu scriu ceva ce nu vreau si iese ceva amuzant
doar eu ador varcolacii, vampiri si urban fantasy-urile asa mult ca doar eu stiu
doar eu imi verific posta si mail-ul de 2 ori pe zi
doar eu desenez chestii morbide cand sunt fericita
doar eu am vise care... nu prea au cum sa devina reale
doar eu daca ma apuc de un serial ma uit la cate 9 episoade pe zi
doar eu sunt eu si nu-mi convine sa fiu comparata cu nimeni!
Combinatia asta... na mai gasiti pe cineva ca mine. Prin doar eu-ruile ma refeream la faptul ca doar eu fac totul... nu ca altii -ar face una sau alta!
Ai uil mis iu Miri!
Ami, doar eu!

2 comentarii:

  1. Si eu fac cateva din ce ai zis tu, asa ca nu esti singura ^^
    Oricum, tu esti tu si esti geniala.
    Lex. lovez yhu, Ami! Never change. Just stay the same >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ochelari de muscaa \:D/
    Interesant ce-ai scris tu pe-aici :-? Cu fiecare postare de-a ta, vad ca ai o personalitate unica si inconfundabila. I like it!

    We luv ya, Ami <3

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)