sâmbătă, 21 mai 2011

My mind? Cloudy!

Grrr! Acum zau, ca m-am suparat. Azi, am iesit p'afara (mda, eu ies doar cand ploua ca e mai fashion ). Eram cu P. si mi-a venit ideea, chit ca eram certata cu o alta persoana sa o chem afara. Vine... persoana. Vorbim nu stiu ce. Si buhuhu? Aflu ca am o persoana in cercul de prieteni careia ii merge gura. Nu stiu daca acea persoana va citi postarea. Nici nu stiu daca stie cine e! Nu o sa ma iau la harta, ca n-am chef. Ami is peaceful, bai! Da nasoool, mai ales ca acum mi-am ales sa fiu suparata pe persoana. Cand se muta in America!!! Ma rog ne-am impacat, dar stiu sa fiu mai atenta de acum. A nu putea avea incredere nici macar in cei mai apropiati prieteni e nasol. DA, 2 persoane nu stiu sa ma fi tradat... da a 3a. Multumesc! Ca esti tare loiala!
Doar :) Smile for me. Yey, gata tezele  (:D), si ghici ce? Vine vacanta (cu trenul din Franta)!!! :)) Yoooy, da poate ca merge Ami in Franta :)).*Topaie*
<3 Love ya! Ami e verde.

3 comentarii:

  1. Ami is peaceful! Lex. loves Ami!
    Franta este geniala <3
    Si ma bucur ca ti-ai terminat tezelee ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Yey ^^ Lex.!
    Ami <3 you too!
    Ai fost in Franta, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am terminat tezele \:D/

    Stii, exista putini oameni in care poti avea incredere 100%. Ce pacat, nu?
    And keep being beaceful :)>-

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)