duminică, 22 mai 2011

Alta parte, a mea

"It reminds me that it's killing time!"


Da, da nu stiu de ce in ultime vreme am impresia ca oamenii ma cam calca in picioare! Asa, de ce nu m-as preface mai bine intr-o pietricica? Si asa, nu mai are sens. Multi cred ca ma cunosc, dar nu au nici cea mai vaga idee despre personalitatea mea. Cativa cred ca nu ma cunosc, dar defapt, da o fac. Insa asa o persoana gasesc intr-o mare de alte 100. Va rog, nu va simtiti flatati, pentru ca nu stiti cine sunteti. Sigur... am ajuns eu pana la urma de fraiera. Am ajuns la concluzia ca am "prieteni" superficiali. Daca as lua o sita si v-as strecura, nu ati ramane multi. Multi ati pica, chiar si unii la care CHIAR nu va asteptati. Daaa, se pare ca e adevarat, nu are rost sa te implici prea tare intr-o prietenie.
Ami se schimba. Nuuu, nu si la postarile de pe blog, dar se schimba.M-am hotarat, sa nu mai am atata incredere in oameni. Eu multumeste la voi ca cititi.
Ami, cea trista :).



Un comentariu:

  1. Nu ai de ce sa multumesti. Cel putin, nu mie. O fac de placere.
    Stiu cum e sa ajungi sa iti bagi picioarele in ei de prieteni si in ele de prietenii, dar crede-ma ca, atunci cand realizezi ca ei te calca in picioare, singura solutie e sa ii calci si tu pe ei.
    Eu nu prea te cunosc si nici tu pe mine, dar poti sa ai incredere cand iti spun ca voi fi mereu aici. Sunt genul ala de persoana care nu isi lasa prietenii balta. :)
    Succes cu schimbarea despre care vorbeai. ^^

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)