marți, 24 mai 2011

A avea puterea >:)

Da, da! Ora de mate! Scriem, scriem si... scriem. Eu stateam si vorbeam ceva cu Stefy la un moment dat si se-ntoarce desteptu de coleg din fata. Ia el nu stiu ce de pe banca sau din penarele noastre... eu ii arunc o "privire". Ma uit la Stefy si ii zic: Stai sa vezi ca privirea mea ucide! Si am mai stat o vreme sa o amenint pe colega din spate ca daca nu face ce vreau eu o voi musca de cap, ea fiind revoltata si intrebandu-ma de ce si spunandu-mi ca l-as face pe Cutarescu nefericit daca i-as face o gaura in cap. Daaa stiu am avut ganduri violente azi. Si daca chiar va intrebati, nu, nu am muscat-o de cap. :))
Ma intorc si il vad pe coleg ca se loveste cu mana de banca si zbiara: Auuuu!
Ha, ha i-am zis eu. Evil me ^.^

*Promit sa nu ma schimb pentru oameni, ma voi schimba pentru mine daca ar fi. Nimeni nu ma poate face sa ma comport sau imbrac altfel. Nu imi mai ziceti ca daca nu o sa fiu asa sau asa nu ma vor placea nu stiu care persoane. Ce? Eu ii plac pe toti? Mnu. Promisiune facuta pentru mine.

Am ajuns sa combin tristetea cu momentele amuzante. Ce va rezulta asta? O tornada. Dar, nu pot sa cred ca dintr-o prostie s-a ajuns la asa ceva. Tot nu pot. Poate ca alte 2 persoane sau chiar 3 stiu la ce ma refer. Nimic special, doar cum m-am/ m-a mai facut odata de ras.

Ami, care se revolta & mai are inca ganduri violente. Da... stiu sa omor un om cu o carte. >:)

3 comentarii:

  1. altii nu stiu nici asta....
    frumos:)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Partea violenta a capsunii.. :))
    Si daca tu asa simtea, trebuia s-o musti de cap.
    Serios.

    RăspundețiȘtergere
  3. Capsuna ucigasa! :))
    E bine ca ai decis sa fii tu indiferent de situatie si sa nu te schimbi pentru nimeniin afara de tine. Si eu sunt la fel!

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)