vineri, 25 februarie 2011

Serios, dar e...

Mda daca a adus Steph vorba de tampenia romanilor, hai si eu! Azi, a nins dar groaznic nu doar asa... si nu a curatat nimeni trotuarele si m-am udat, logic. Asa dupa ce am coborat din bus, uda cum eram n-aveam chef de nimica si ce sa vezi? Statia plina, ba da chiar plina de vanzatori de martisoare. Ce om isi ia cu atatea zile inainte martisoare??? Cat de tampit poti fi?
Si era o priveliste de n-am ce zice: mocirla everywhere si standuri cu martisoare, dar din alea chicioase rau cu pisici pe care daca le trantesti scot un: ,,Miauuuu" sau papagali urati in toate culorile posibile. Erau, insa si martisoare frumoase, dar normal ca nu langa cele chicioase ci daca stiti bazarul ala care se organizeaza uneori pe Memo...
E  ca faza aia ca inainte de Craciun merge taranul roman la cumparaturi si ce credeti? Goleste magazinu' ca sa nu ramana fara paine de sarbatori. Si baga omu' s'apoi se trezeste taranu la spital. Romanii sunt o specia unbelievable. Si ma rog vorbesc in general nu toti sunt asa, mai sunt si exceptii!
Mno romane spor la cumparat martisoare cu kilogramu'!
I still don't get them si asta pentru ca nu am sange numa de romanca in mine, daca as avea sange pur, poate ca as gandi altfel, dar asa nu merge! Si tot continui sa ma mir de ce aproape toti romanii(barbati) sunt grasi??? :O Da nu vreau sa aflu, eu doar ma mir. Daca aveti sange in voi, nu cumparati cu 100000 zile inainte martisoare, va roaga Ami!
I stay confused, help a bit!
Ami

3 comentarii:

  1. Nici eu nu pot sa imi explic faza cu martisoarele. Uite alt cacat comercial, ca si Valentine's-u`. Nu pot sa le suport, dar asta mai are o scuza. Macar e o chestie romaneasca. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai stiu daca erau standuri pe Memo.. In fine
    Ideea e ca eu nu mai am chef de martisoare anu' asta. Nu va dau nimic! =))
    ca si mihai (stie lex).. "zi-mi si mie ce e pe 1 martie" =)) asa ar trebui sa fie romanii! Sa-i doara undeva de chestiile comerciale. Da' noi nuuu, ca venim cu kilogramu' de martisoare, vorba ta.
    Iar chestia asta imi aduce aminte de Romanii au Talent. Ok, unii chiar au. Da' nu vii acolo sa zici bancu' cu cuvantu' ala nemtesc lung! Aia stiu si eu, doar ca nu mai stiu cum era. In fine.. Asta e Romania si n-ai ce face.
    Ami, vrei sa emigram impreuna in Austria? =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, mie imi convine Steph! =))
    Si hey, vreti sa facem o emisiune "Romanii n-au talent"?

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)