duminică, 6 februarie 2011

The world is weird :D

O seara buna voua cititorilor!
Astazi am sa va povestesc despre un joc de realitate virtuala numit: OurWorld!
Ca sa incep cu inceputul... e un joc pe care poti intalnii o groaza de oameni din alte tari (locul ala colcaie de romani).
Asa acum ca v-am explicat ce este vreu sa va povestesc ceva dragut de pe OurWorld! Aceasta poveste a inceput azi... si este kind of weird :D.
Ma jucam linistita pana cand primesc o cerere de prietenie... pe care nu o acceptasem pentru ca era de la o jucatoare de level foarte mic! Asa si dupa asta primesc inca un mail cu textul de genul : "te roooog putem fi prietene???? esti ataaaaaat de tare". Este adevarat avatarul meu de pe OW arata destul de bine dar nici chiar asa. Ma rog o adaug ca prietena si primesc un mail cu urmatorul text: "Uaaaaau esti asa tare ca si Hannah Montana". Eu... raman strambandu-ma la laptop pentru eu nu ma consider chiar o fana de-a ei. Si am primit alte mailuri de genul asta pana mi-a trecut prin minte ca aceea "fana" a mea ar putea fi Stefy (cea mai buna prietena a mea), care are destul de des chef de glume si care se joaca si ea OW de o bucata de vreme.
Asa cu gandul asta o sun... o intreb, ea zice : "cum sa fiu eu...  etc.", iar eu incep sa-i pun intrebari stupide cum ar fi "de unde stii ca nu esti tu???" in orice caz pana la urma am crezut-o ca nu e ea dar am continuat sa radem ca fata aia e un fel de "stalker" doar ca nu e chiar asa de rau.
Intr-un final ii zic fetei aceleia : "Hey, brb ca trebuie sa imi postez pe site", iar ea a zis ceva de genul: "Ai site woooooow ce tare, mi-l arati si mie?". Asa ii dau link-ul (tipa respectiva fiind din Afganistan) si ea se intoarce dupa cateva minute de absenta si zice : "Ce tare e!". Tot m-am gandit, de unde poate sti ea ca e tare?
Asa cam asta ar fi povestea... si daca cumva asa din greseala sau chiar intentionat aveti chef de un joc de realitate virtuala intrati pe OW: http://w01.ourworld.com/v11/?env=ourworld .
Asa si daca aveti deja cont nu ezitati sa ma bagati la friends cu conditia de a ma anunta ca imi cunoasteti   numele de pe blog :), cautati-ma pe mine SillyStrawberry. Dar sa stiti ca eu nu am voie (inca) sa vorbesc in romana pe OW neavand 13 ani, asa ca voi vorbi numai in engleza si va sfatuiesc daca va faceti cont si vreti sa vorbiti in romana si inca nu aveti 13 ani scrieti ca aveti peste 14... doar asa ca sa nu va chinuiti :).
Sper ca v-a placut povestioara si daca da scrieti la "Frunze" ca sa stiu sa mai postez.
O noapte plina de vise (cu capsuni verzi)! Noapte Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)