sâmbătă, 5 februarie 2011

Dezamagirea te intareste

Dupa cum spuneam... am fost la Brasov!
A fost frumos (am fost in club), insa sunt tare dezamagita de prestatia mea de la olimpiada.
Am luat locul 12, ceva la care chiar nu ma asteptam.
E drept, insa ca nu m-am pregatit deloc.
Oricum... eu trebuie sa mai astept inca un an pentru olimpiada viitoare, insa pentru anul viitor ma voi pregati serios!
Dar uite o veste buna: de acum pot scrie pe blog in fiecare zi !
Deci oameni buni... see you later.

5 comentarii:

  1. Lasa ca nu e rau pentru prima ta olimpiada. Nici eu nu am facut mai bine. Defapt am fost printre ultimii, dar sa fim seriosi la ce poze ne-au dat ai fi putut adormi uitandu-te la ele. Si nu uita ce spuneam, corectoriilor le plac telenovelele XD

    RăspundețiȘtergere
  2. da... o telenovela cu doi clowni :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Heii.. nu e rau xD Avand in vedere ca nici nu te-ai pregatit.. In fine. Apropo, la ce era olimpiada?
    Si succes la urmatoarea :)

    Si si si... :)) Asteptam postari noi ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. De germana
    Mersi mult Steph :x
    Si... mersi again

    RăspundețiȘtergere
  5. Oricum e un loc bun. Daca e prima olimpiada, este chiar foarte bine
    Succes pe mai departe ^^

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)