sâmbătă, 5 februarie 2011

Strange :-??

Asa am ajuns sa postez si de doua ori pe zi la insistentele Elenei ;;)
M-am gandit sa va mai povestesc ceva asa... putin haios ca sa adormiti cu un zambet larg pe buze!
O faza din troleu :))!
Eram in troleu, dupa o zi plictisitoare de scoala. M-am asezat linistita. In troleu a urcat un cersetor din ala cu biletele... stiti voi din ala cu "suntem 20 de frati... etc.".
Oricum, acel om si-a impartit biletelele si mi-a dat si mie unul. Eu cum stateam cu piciorul putin mai... cum sa zic mai imprastiat a avut ceva cu mine!!!!
Cand s-a intors sa stranga biletele, pe al meu l-a luat, l-a rupt si apoi s-a uitat la mine si m-a calcat pe picior scotan un "ihhh"!!!!
Eu m-am uitat speriata dar omul coborase deja. Toti oamenii din troleu se uitau la mine si eu muream acolo de frica/rusine.
Pana acum, in zilele noastre nu am inteles de ce a facut acel om asa, insa cand am ajuns acasa am pus mana pe telefon si am sunat-o pe Stefy si i-am zis. Am ras jumatate de ora numai de aceasta intamplare.
Un sfat: sa nu faceti ca mine, stati cu picioarele stranse cand stati asezati in troleu :))!

2 comentarii:

  1. Valeu :)) Foarte tare, ce sa zic? :))

    Eu patesc chestii ciudate pe strada.. :))
    "Ce ai sub fusta, blondino?" =)) "Da-ti-as 3 limbi, blondino" =)) Aoleu.. tampiti unii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uau... pai, pai eu doar in troleu patesc ca doar altcumva nu merge :))
    Merci Steph ca postezi! Omuletul de iubeste :*

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)