miercuri, 2 martie 2011

Limonada acra

Asa-i ca e chiar ciudat? Afara e cald... da imi ingheata mainile. :))
Asa acum ca de obicei vreti ceva amuzant, nu? Hm... pai, ah da!

Era o marti (ieri), si trebuia sa avem tehno. Ma rog, profu ne anuntase cu o ora inainte ca urma sa dam test. Si noi toti ne-am pus in ultimele banci, nu stiu ce, cu caietu' in banca... Vine profu noi ca de obicei, am salutat ca mna suntem si noi politicosi. Asteptam testu' si profu: ,, Cine vrea sa raspunda?" :)) NIMENI! Paai atunci am ridicat eu mana (lectia a avut 3 randuri), si am luat 10. Asa si niste colegi, aveau chef de enervat omameni asa ca profu a cam scazut cuiva nota la purtare. Si nu cred ca am mentionat, dar stiati ca noi, G1 suntem 16 in clasa? :D


Conversatie intre mine si mama dupa ce a venit de la sedinta:
Eu: Salut, straino.
Mama: Ihhh...
Eu: Cum a fost la sedinta?
Mama: Fumezi???
Eu: Nu.

Alta conversatie:
Mama: Fumezi?
Eu: Nu, de ce?
Mama: Sigur?
Eu: Da.
Mama: Da sa te miros ca sa ma asigur
Eu, putin O.o : OK
Mama ma miroase... : E OK
Mama dupa 3 minute: SA NU TE PRIND CA TE DROGHEZI!!! Te droghezi? Se drogheaza careva in clasa ta???
Eu: NU!!!
Mama: Sigur?
Eu: Mda
Mama: Sigur, sigur?
Eu: Da! Da' de ce?
Mama: Pai ca am vazut ceva la stiri...
Eu: Oh

Si voi stiati ca la noi la sedintele cu parintii se vorbeste de cine fumeaza si cine nu? :)) Bine, eu nu asta e logic, da' nu prea cred pe cineva din clasa mea in stare de asa ceva. Fara exceptii!

Chestii care ma dispera: Cand vine Am. si ma gadila si eu sar in sus... de ce faci astaaa?
Asa asta a fost o postare weird legata de fumat :D, si sigur, sigur nu fumez!!! Nu ma interogati si voi ca imi ajung diriga, mama si tata. De cand par eu genu' ala de fata care fumeaza sau si mai rau merge ca "oamenii" pe Calea Turzii???
Ma rog, am ajuns de la toci la fumat... weird!
Si ce e cu limonada? Pai tocmai beau una, acra!

2 comentarii:

  1. Bai, tu esti sigura ca nu fumezi? =))
    Foarte tare maica-ta, pe bune :)
    Profu' de tehno e naspaa, era sa-mi dea 4 ora trecuta. Dopuu' :))
    La toate sedintele se vorbeste despre fumat, nici noi nu suntem exceptie. Ai nostri fumeaza, nu toti, dar stiu ca sunt. Pentru ca respectiva iese dupa ore cu tigara in mana, la 100 m de scoala. Si doamnee, cum merge TOT cosbucu' la bastion sa fumeze.. Dubioos.
    Nice post! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la noi la sedinta in tara se discuta de cine fumeaza si cine nu =))
    Bine ca diriga inca nu a aflat de mine si bine ca m-am si apucat tarziu :))
    Si Steph, dubioos =))

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)