joi, 17 februarie 2011

Copii tampiti!!!

<--- Cu dedicatie speciala.
Aoleu! Bai deci la noi la scoala exista doar animaleeee???
M-a muscat un copil de clasa a 2a de mana si i-a iesit dintele!!! DECI CUM DRACIE?
Si sa nu mai vorbesc de copii perversi care... nu conteza :D stiu ei cine sunt!
Limbaj cretin, stiu dar doar pentru ca sunt revoltata, deci OMG!
Ah da si dupa ce m-a muscat ala au sarit restu' pe mine sa ma muste sa le iasa si lor dintii!
I'm scared! Angajez bodyguard =))! Dar oricum circumstantele bizare in care am fost muscata sunt acestea:
Joi! Sport! Eu & Stefy volley! Copii retarzi in jur! Vine copil, musca la mine! Eu urlu! Stefy e fugarita de alti 10! :-S! Stefy urla : "Amaliaaaaaaaa"! Eu: "Auuu!"
Pfff sfat de la Ami: nu va lasati muscati de copii!
Asa acum alta faza: Eram in curtea mica si... traiam! Vine un baietel care vine la mami la ore si ma strange de imi scoate ochii din orbite. Apoi se ia dupa Stefy... eu nu-l las :)). Se uita Steph speriata de pe o banca si intreaba: "Cine-i pustiu'?", eu ii raspund si poate ca a ras... nu stiu.
Asa si azi a fost o zi chiar crazy + o faza de la bio. Vorbeam la bio despre... ehm cum sa zic asa mai dragut organele endocrine & exocrine care... pfff ce greu e... stiti voi la barbat si femei sunt cate 2...
Ma rog si incepe profa si zice "Daca alea 2 nu dau destul testosteron la baiat... ce fac parintii?" mda merg la endocrinolog si bla bla si apoi face profa: " Si inainte da ai administra copilului hormoni sintetici si informeaza la altii ce efecte/contraefecte au fost, iar unii parinti scriu pe blogul personal..." Eu ma uit putin O.o si Stefy incepe sa rada si imi zice: "HELP! Copilul meu sufera de cretinism!!!". Noi radem ca proastele si ne ducem dupa ora la niste... prieteni care aveau la cabinetu de muzica si zice Stefy: "Copilul Amaliei sufera de cretinism!", eu: "Ceee? De cand ca tu ziceai de al tau!"
Ah da si in ora mai zice profa: "Daca aveti un copil si acesta nu are destul hormon de crestere, ce faceti?" apoi zice "fratele meu" : "Simplu, nu facem copii!". Mda parca are putina dreptate :D!
Ma rog si sa nu-mi ziceti ca nu a fost o zi cretina O.o!
Ah si sa nu faceti confuzii Steph si Stefy sunt 2 persoane diferite :D!
Ami

Un comentariu:

  1. Deci omg! =))
    Copilu` meu sufera de cretinism! =))
    Si daca copilu` tau nu are hormon de crestere ce faci? Simplu, nu facem copii! =))
    Prea tare :))

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)