marți, 15 februarie 2011

Dreaming out loud

I dream really to out loud :))!
Paaai cum ar fi cand merg la ea si incep sa urlu... "Ce frumoasa e curtea mareeeee!!!"
Eh nu e chiar asa frumoasa dar dupa cum ziceam: " I am dreaming out loud" :)!
Oricum cat ghinion poate avea o fetita de aproape 13 ani intr-o zi de marti? Deeeci azi a urlat nu mai stiu cine de 2 ori la mine, am dat test la germana (asta nu-i asa rau...), profu' de tehno nu a lasat-o pe M. sa stea cu noi la ora, cred ca am pierdut 3 lei (=)) groaaaznic asa-i? ), am avut o groaza de teme, maine dau test la chimie si cel mai rau: cand am iesit azi de la desen in statie erau 4, da 4 autobuze care ma puteau transporta acasa dar eu le-am pierdut pe toate!!!
Deci asa de frumos a fost azi la mine, mda prea frumos ca sa zic si eu asa :D.
Mereu m-am gandit ca ar fi frumos sa ma mut... pe Pluto! Ce... nu cititi asa scarbiti, eu chiar cred ca Pluto e ceva dragut! Nu e o planeta e doar o minge de gheata, dar probabil ca daca ar fi cu vreo sa zicem asa cateva grade mai cald... As avea un caine care sa aiba casca de astronaut :x! Ehm sau mi-ar placea la nebunie ca eu sa intalnesc un extraterestru cu numele de Eep si sa fim prieteniiiii!!!! Am idei prea Star Wars, stiu asta dar mie de cand eram mica mi-au placut stelele si planetele. Vara stau pe balcon asa pe la 1 noapte si ma uit pe geam la stele. Stau pe covorul din balcon (e la camera mea si e inchis :D), ascult muzica la iPod si ma uit pe geam la stele cu o luneta pe care am demontat-o de la telescopul mare. Nu e chiar ceva ce v-ar placea voua, dar mie asta imi place mult sa fac (vara mereu am fixatie pe Taylor Swift ).
Dar stiti ce nu mi-a placut nici o data? Cum scrie in unele carti/povesti ca unii "zboara" printre stele. Ideea asta e cam tampita, deoarece ehm explicatia stiintiica unde ramane???
 1. N-ai oxigen
 2. Nu poti zbura asa dintr-o data (ori esti pasare/alien sau orice altceva ce zboara de la nastere ori nu)
 3. Daca te apropii prea mult de o stea esti carbonizat instant.
Pai cam asta ar fi ce nu-mi place :)) si nu ma luati va rog frumos cu chestii de genul: "da e poveste si bla, bla" si ceeee? Ei bine e doar opinia mea :D! Si nu ma intrebati cum imi imaginez eu ca as ajunge pana pe Pluto ca n-am idee, eu doar vreau!
Si acum cu tristete in suflet si cu creierul care are deja febra musculara, Ami va zice: "Noapte buna si muuulte vise cu Pluto si Eep".
Bye, bye!

2 comentarii:

  1. Sa mor de nu imi imaginez un extraterestru albastru cu degetele roz si cu ochii verzi (nu ma intreba de ce culorile astea ca habar n-am) pe care il cheama Eep si imi face cu mana de pe Pluto! Il vaad! =))
    Misto serile tale de vara ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai merci Lex :))
    Si Eep al meu arata ceva de genu' cum ai zis tu :D!
    Dar Eep in imaginatia mea sta in alta galaxie ca sa sune cat mai Star Wars (daca se poate sa vina de pe Tatooine) :)) !
    Eu vreau sa merg pe Pluto (prima Strawberry pe Pluto :x).
    Tu unde vrei sa mergi??? Stai sa reformulez: Unde ai vrea sa fi prima Lex?
    Ami

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)