joi, 9 iunie 2011

Sa stii ca nu am vrut... nu asta a fost motivul meu!

Draga X,
stii bine cine esti. Nu te stiu de mult, dar de cand te stiu ne-am inteles perfect. Eu am facut marea greseala de ati da fault, exact unde stiam ca te durea cel mai mult! Nu a fost intentia mea, a fost o prostie, dar cat oi fi si eu capsuna nu stiu. Cert e ca sunt si destul de om. Oamenii sunt prosti, rai si egoisti. Eu nu sunt o exceptie, ceea ce am dovedit acum. Eu sunt aceea care stie perfect cat ai suferit de pe urma greselii mele. Noi, fetele ar trebui sa fim mult mai unite. Eu am incercat, dar am un talent: de a o da in bara. Prietenia noastra fiind la inceput, a cam fost zdruncinata de pe urma incidentului. Nu cred ca necesita sa-mi cer scuze, insa imi pare rau. Acum ma simt vinovata pentru perioada groaznica prin care ai trecut. Tu ai fost mereu draguta cu mine, chiar tu fiind una din acele putine persoane care de la inceput m-au acceptat asa cum sunt. Tu, insa spunandu-mi ca m-ai iertat ai dovedit ca esti de 1000 de ori mai inteligenta si mai buna la suflet decat mine. Stiu ca mai citesti uneori blogul meu, asa ca m-am hotarat sa iti arat in acest mod ca am fost o fraiera.
Tu esti sensibila si eu o ignoranta. Tu meriti mai mult decat sa te tot necajesc eu, dar avand in vedere faptul ca ai ascultat ce am vrut sa zic si ca nu mi-ai dat direct ignore pe mess, mi-a aratat ca esti o persoana buna si sper sa ma ierti. Ai spus-o, insa mie nu-mi vine sa cred, asa ca sper ca macar din ce ti-am facut ai invatat ceva: nu trebuie sa te implici asa mult in jocurile alea banale. Datorita jocului ne-am imprietenit, din cauza jocului ne-am luat la cutite.   
Acea a treia persoana implicata in asta nu merita nici ea sa fi suparata pe ea. Tot datorita jocului v-ati cunoscut, inteles si din cauza jocului (si probabil in oarecare masura a mea) v-ati certat. Te rog iarta-ne, dar suntem oameni. Pedeapsa am primit-o si a fost una dubla: 
1.m-am simtit oribil cand ai zis ca nu mai ai ce discuta cu mine
2. probabil cu premeditare m-a pedepsit Tatal nostru, am facut o entorsa care a durat fix atat cat ai stat tu suparata pe noi.
Acum ce imi vine in gand sa fac e sa merg si sa ascult muzica trista si sa nu fac nimic, doar sa stau. Si sa stii, la inceput am negat faptul ca imi pasa... dar pana la urma mi-a pasat foarte mult. Iti mai multumesc pentru cine esti... si nu ma astept sa ma ierti 100%, dar poate ca aceasta postare, ti-a dovedit cat de mult imi pasa ca am facut o greseala gigantica. Probabil ca e cea mai lunga postare a mea de pana acum si cea mai profunda si lipsita de tampenie. Tu mi-ai zis: "Too late! Daca mi-ai fi zis ieri...". Dar stii ce? Ieri nu am avut curajul sa iti zic "Salut!" pe mess, nu am avut curajul sa fiu dezamagita vazand ca nu primesc un raspuns de la tine, nu am avut curajul sa te deranjez. Asta este, sunt o fricoasa si nu recunosc care imi sunt adevaratele prietene. Tu draga mea, esti una (pentru mine, insa nu stiu ce sunt eu pentru tine). Nu te invinuiesc daca o sa ma urasti in secret sau te vei razbuna intr-un mod sau altul, chiar deloc. Multumesc totusi ca daca ma urasti... acum, ascunzi asta. Nu mai ascund ca imi pare rau ca am facut-o, dar repet: am fost egoista si m-am gandit doar la mine. In acel moment darnicia din mine a disparut si a fost inlocuita de egoism pur. Inca sper sa iti recapat prietenia, pe care nu o merit.
Cu drag, Ami
* Mesaj, pe care nu l-as trimite, insa postat pe blog si citit e ca si trimis. Blogul ma ajuta, si si pe tine... noi doua ne exprimam uneori prin blog, ceea ce pe mine cel putin ma ajuta.

Un comentariu:

  1. "Tu ai fost mereu draguta cu mine" Pana aici, am crezut ca e vorba de un tip =))
    Ce sa zic? Ai pus mult sentiment in tot ce ai scris si cred ca, daca ea iti este o prietena adevarata si daca tine la tine, va intelege ca toti suntem oameni si ca toti gresim. Sper sa iti accepte scuzele, sa aprecieze ca ai fost sincera si sa te ierte.
    Lex. iti ureaza succes! ^^

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)