miercuri, 15 iunie 2011

Filozofie!

Da, da! Filozofam acuma la sfarsit de an scolar. Defapt nu e de la sfarsit de an scolar ci, e de pe la mijloc da imi place sa va destainui din mintea mea.
Propozitia: "Nu vreau sa invat nimic"... va zice: Nu vreau sa invat? Ei bine, nu e logic. Daca ar fi asa de ce nu am lasa-o "Nu vreau sa invat!"? Pentru ca oamenii in sensu asta o cam folosesc. Pentru mine (capul meu care se pare ca tinde spre filozofie) inseamna: Nu vreau sa nu invat. Nimic= deloc, fara invatatura.
Prin urmarea aceasta propozitie nu are sens asa cum o folosesc unii. Asa ca decat sa o folositi fara sa fiti siguri de sens... mai bine lasati-o. Asa cum fac eu.
Apropo zic eu nu stiu cui: Eh, eu sunt culta! :P
Altu: Da, cool... ta.
Nice! Cool...ta!
Ami
P.S. Daca nu ati inteles nimic... intrebati-o pe Maru care cel putin s-a prefacut ca a inteles ceva. Poate ca a inteles, dar la cat de bine stiu eu sa explic... :)

Un comentariu:

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)