luni, 14 martie 2011

Hey there, Strawberry feeling!

Paaai, cum a venit primavara (anotimpul meu!!!), ma plictiseam si ghici, am facut niste poze! Ele ma cam reprezinte (intr-un fel sau altul).
Take a look and enjoy!
Fara ajutor nu ghiciti ce-i asta :D. E o banca de la fizica (mda m-a lasat profa s-o pozez) unde se vedea lumina prin ceva apa.




A, pai asta? Imi place pur si simplu.


Floricica!


Si inca una, daca nu va suparati!


Look, look asta e mana lui Strawberry cu bratari colorate!


Bineee, Stefana stiu ca nu e prea rotund O.o!



Era asa soare afara ca nu ma puteam abtine!


Da, exact!


Vedeti? Am prins bondaroiu' la furat!


Nu, nu e o salata, e o planta din camera mea care are defapt frunzele inchise la culoare, dar am pozat-o cu blitu'.


Me to you... pe un raft cu carti! (al meu)


He, he stropitoare!


Cea mai smechera oaie! Are si floare!


Uuu look, it's us! Eu & Stefy!


And the final surprise! Look who passed by! Pinky!


Oh, pai asta a fost, daca mai vreti sa-si incerce Strawberry norocu' comentati! :D

Un comentariu:

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)