vineri, 11 martie 2011

Colegi strange!

Pai cum poate cineva sa aiba niste colegi asa stupizi/ciudati?
Azi... Stefy a lipsit si intreaba o profa: "Unde e F.?" Nu mai stiu cine: " Paaai, A MURIT :\!"
Eu ma gandesc, ca da pe naiba...
Stupizenia umana ma uimeste. Si ah stire de senzatie : STRAWBERRY NU MAI VREA RASPUNSURI SECI CA... :\ STIE EA!
Acum o micuta recomandare: Daca sunteti fani a cartilor Fantasy incercati "Never Cry Werewolf" adica "Nu plange sub clar de luna" (vaaai ce traducere inteligenta).
In ultima vreme nu mai petrec atata timp in fata PC-ului, imi cer iertare ca nu v-am mai citit postarile Lex si Steph, da stiti ca Ami va iubeste!
Asa acum... ne vedem mai tarziu si ma straduiesc sa scriu mai des! Va asteapta o poveste cu o pisicuta mai tarziu putin daca mai intru azi :).
Au revoir!

2 comentarii:

  1. Ce colegi destepti ai. :))
    Cand ma gandesc ca am fost cu voi la gradinita.. vai de capu` meu :))
    Si nu-ti mai cere scuze, te intelegem :)
    Astept povestea cu matza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Misto lume la voi :))
    Scuze n-ai de ce sa iti ceri. Nu vezi si noi cum scriem? Cel putin eu scriu o zi da, patru nu. Deci.. E de inteles.
    Vreau povestea cu pisu` :')

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)