marți, 1 noiembrie 2011

O situaţie prea comună

Zău, pentru binele vostru (fizic atât cât şi psihic!!!) nu încercaţi să aveţi note bune! Până acum sa spunem ca m-am ales cu 2 vânătăi pe picior! Nu, nu m-a batut nimeni (intenţionat..). Dar am ajuns sa fiu înghiontită cu o bancă la teste. Da... înflorituri de genul: -Dă capul mai încolo că nu mai vad! -Uhu... 
Nu mă plâng, dar din interes nu vreau să am prieteni. Ha! Nu, nu voi bate câmpii cu aşa ceva! Dar dacă ar fi să mă fac remarcată nu vreau să fie pentru că dau de copiat... ah are voi si o capşună să viseze (aberant...) la faimă? Doar pentru că voi nu aţi auzit, asta... (căpşunile ar fi fructul preferat al multora)  nu înseamnă că un fruct nu poate ajunge pe Broadway! Da, asta s-ar aplica doar pentru căpşunile cu adevărat inteligente.
Acum să revenim la pată, la pata pe care nu o mai pot scoate! Nu mă mai incred în colegul din spate, oricine ar fi. Voi rămâne la cărţi. E clar ele nu ma pot trada, pentru că altfel............... le rup paginile.


P.S. Îi mulţumesc mult Crisei, care m-a apreciat, astfel împiedicându-mă să îmi ''dau demisia''. Încerc pe câââât pot să nu mă maturizez. Mediul mă ajută!

7 comentarii:

  1. :)) ehe :)) Ce nu ii lasam eu pe colegi sa copieze de la mine :)) nu vroiam pt. ca eu stateam si invatam si ei pauzaaa...

    RăspundețiȘtergere
  2. 1 exerctitiu e ok, hai 2, dar nu toata lucrarea ! :))

    Sincer eu fac lucrarile la engleza, alti colegi imi fac mie la franceza, eu la romana, ei la mate, in orice trebuie sa existe o reciprocacitate!

    Daca ajuti un coleg care e prost din nastere si ala nu vine cu o ciocolata asta e marlanie deacum :)) !

    RăspundețiȘtergere
  3. copiatul nu face pe cineva sa fie mai inteligent sau mai bun...ii da doar sansa sa se faleasca cu bataliile castigate de altii. istoria insa, se scrie mai tarziu, nu in timpul evenimentelor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Intodeauna cei care copie sunt in avantaj la note, dar pierd in viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. uu, scuze ca am vazut postul asa tarziu.
    da, ai nabii colegi nerecunoscatori.
    dar chestiile astea din scoala, cine are note mai mari si de ce... nu inseamna aproape nimic. nu spune nimic despre cine vei fi in viitor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu de multe ori vreau sa copiez...Da' mi-e frica sa nu ma prinda profesorul ;))..

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)