marți, 15 noiembrie 2011

Nu ma las, trebuie sa vedeti

Okay, sunt total nebuna. I'm simply a music freak.
De mult, de anul trecut am descoperit trupa asta, Florence + the Machine. Pur si simplu nu ma pot opri din a asculta vocea femeii asteia! Imi pare rau sa va bat si pe voi la cap, dar trupa nu e extrem de cunoscuta. Haaa... si mai vroiam sa va descriu minunatul peisaj din fata blocului meu (nu, sa stiti, chiar imi place toamna, NU VA ENERVAAATI), scuzati limbajul: 
                                                     Pungulite in copaci
                                                    Te iau toti dracii!
                                                    Ceva.... mic ingheata pe jos
                                                    O balta, fara vre-un folos.
                                                    Copacii atarna amenintatori
                                                    Impodobiti de infractori. 
                                                    Ai nevoie de hartie igienica?
                                                    Uite, acolo, o rola mica!


Acum, Florence :). APLAUZE.... TOBELE.... tamtamtaaam!




4 comentarii:

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)