marți, 24 iulie 2012

Placebo.

Placebo. Placebo. Placebo.
Mai sunt putine zile pana la concert si eu alcatuiesc setlist-uri imaginare incontinuu. Oare ce vor canta? Oare cat va dura? Oare cat de tare mi se va parea? Oare e primul si ultimul concert Placebo al meu?
Nu stiu. Cert e ca luni plec la Bucuresti, la Smushy a.k.a Elena. Nu stiu cat voi posta acolo, asa ca voi mai posta cate ceva inainte sa plec. Sigur acolo nu voi prea avea timp, dat fiind faptul ca m-a avertizat ca ma va cara peste tot.

Nu am mai fost la Bucuresti. Oare cum e? Sigur o sa ma distrez.

Mai vine cineva la Placebo?
Concertul va avea loc in data de 6 August, la Complexul Sportiv Iolanda Balas Soter, Bucuresti.

I'm VERY excited about it.

Sincer daca ar fi sa va recomand niste melodii ar fi: Space MonkeyPure Morning sau Running Up That Hill (care e un cover dupa Kate Bush).

Vroiam sa va intreb ceva, ar fi o idee buna sa incep sa scriu recenzii? :)

P.S. Am aflat ca unul din membrii trupei care va canta in deschiderea concertului a absolvit la liceul la care merg eu: Colegiu National "George Cosbuc"- Cluj. Interesant, right?

5 comentarii:

  1. Wow, ce tare! Have fun! Bucurestiul e nice, e fain sa te plimbi pe-acolo daca nu e caldura mare.

    Cine canta de la noi? In ce an a absolvit? Maaaama, ce tare :D

    Sa te distrezi si sa faci poze!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place Placebo, dar din pacate nu pot veni. :(
    Mi se pare ciudat ca n-ai mai fost niciodata in Bucuresti. Dar cred ca e mai bine in Cluj,care mi se pare de 30 de ori mai curat de cat Bucurestiul... (si crede-ma, sunt din Bucuresti :)) ).
    Distractie placutaa!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Steph: Ma voi plimba oricum, pentru ca Elena e nebuna. :D
    E un tip... imi scapa numele acum, in trupa Grimus, habar nu am in ce an a absolvit. Uuuh cand imi amintesc, iti zic, stiu ca il am pe Facebook la prieteni. Voi incerca sa fac poze :)).


    @Alexa e mooov: :( imi pare rau ca nu poti veni. Clujul poate fi curat, dar depinde de zona. Eu de abia astept sa vad Bucurestiul :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. ah:D as fi venit si eu:( dar nu am cum:D oricum sa te distrezi si pentru mine:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da e un concert care nu trebuie ratat. Abia astept sa merg si la The Mission!

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)