sâmbătă, 7 iulie 2012

O lume minunata in care veti gasi...

Voi incepe ciudat. Atunci cand stateam pe facebook si stalkam tot felul de oameni, m-am uitat si pe Wall-ul lui Steph. (nu te speria, mai, nu sunt chiar un freak... o freaka :)) da-o naibii intelegi tu) siii am vazut ca ea a citit urmatoarea chestie: link.

Maa... ce o mai fi si asta? Cititi, daca vreti. Oricum, pe scurt este vorba despre cineva care se ridica si ne apara si pe noi, "jeneratia".
Sincer si eu sunt satula de critici exagerate la adresa noastra. Pana si profesorii (cu toata stima) dau cu cele mai urate vorbe in noi. Ba ca nu o sa ajungem nimic, ba ca le e frica de viitor, ba ca nu suntem in stare de nimic. Dar totusi, mama mea este educatoare si o aud de multe ori: "vai cate pretentii au parintii de la copiii lor". Si asa este. Generatia asta este cea a asteptarilor si a "viitorului". Dupa aceea va dezamagim poate din cauza stresului (nu e deloc cazul meu, familia mea nu m-a stresat niciodata) sau alte cauze si voi dati cu pietre in noi? Nu asa era ideea articolului... Ci.. ei bine conteaza si felul in care crestem. Intr-o tara in care PUTERII (as zice altceva, dar sa zicem ca nu am eu varsta necesara pentru a ma implica) nu ii pasa de nimic si de nimeni. Intr-o tara in care oamenii aleg cei mai mizerabili conducatori(nu imi spuneti ca nu stiati pe cine ati votat, cazul orasului meu este CEL MAI PENIBIL, cine este primarul Clujului? :) )... Dumnezeule, mai terminati.
Mereu am facut comparatie intre stirile de la noi si cele din Germania. Stiti care e diferenta? La ei dureaza 10-15 minute plus 5 cele sportive. Aici 60 de minute PLINE de  accidente, violuri, jafuri, sinucideri, omucideri, pedofilie, zoofilie, isterie religioasa, behaitori, "starlete", etc. CUI II PAAAASA? Ma mai uit ca sa imi bat joc. Dar stiti ce? O stiti pe "Tonciu"? De ce e aia celebra? Pentru ca televiziunea primeste bani pentru IQ-ul ei, care de altfel te da pe spate, asa-i?
Da, apartin acestei generatii. "Generatii" in sensul foarte general, pentru ca sunt abia in clasa.. a 9-a. Dar ganditi-va putin, adultilor, nu e si greseala voastra pentru incredibila noastra scadere intelectuala? Noi nu suntem viitorul copiilor vostri... Noi suntem COPII vostri. Singuri nu vom putea schimba lumea. :) Luati ca exemplu "subiectivo-predicativa" de la Evaluarea Nationala. Nici voi nu sunteti in stare sa spuneti exact ce e, si ne puneti pe noi sa va spunem. Ministrul educatiei nu poate rezolva "problema cu copii". Credeti-ma, nu era asa grea, eu am reusit sa o rezolv. Eh... DAR ASTA NU MAI E IMPORTANT, doar e ministru! Nu?

Cu drag, Ami.

4 comentarii:

  1. Nu esti singura "stalker"-ita :)) Eu ti-am stalk-enit (tie si altora) rezultatele de la evaluare, BRAVOOO, TUUU! >:D<

    Si, la urma urmei, adultii au o contributie la "nenorocirea" si "depravarea" acestei generatii.. ei au crescut-o.

    Iar situatia din Romania ma face sa vreau sa plec tot mai mult.. Anul trecut ma gandeam sa plec direct din a 9-a, am inceput sa caut licee pe net, chestii.. In Austria si Germania, dar acum as lua in considerare si Anglia, cu cat mai departe de tara asta, cu atat mai bine (si nu, pana la urma nu plec asa repede). Anti-patrioata din mine is angry! :))

    Am sa inchei cu o veche vorba de-a mea, "God help Romania!"

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate in tot ce spui....am citit si eu cu cateva minute inainte de a citi postul tau acea scrisoare a elevului...

    RăspundețiȘtergere
  3. N-are importanta scrisoarea:-j n-are importanta nimic din ce zicem noi sau facem:-j suntem prea mici in comparatie cu astia corupti :-j

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)