luni, 11 iunie 2012

Adieu Clasa, Buna ziua stresule! :)

Si asa cumva, tam-tam au trecut opt anisori cu iubitii mei de colegi din G1 :).
Cumva, abia acum realizez ce dor o sa imi fie de partea din voi cu care nu ma voi revedea la liceu. Nu conteaza... am patit multe impreuna si chiar daca nu am fost UNITI, LIPITI cu super-duper glue, am fost tari!

Si oricum si de prietenii, oamenii pe care ii cunosc din a 8-a pe care nu o sa ii mai vad, bai ce ziceti? Mai tinem legatura?

Vineri banchet. Uuuuu, creeps! Rochii, sclipici, pantoshiori cu toc si galagie!! ABIA ASTEPT!! Ami cu tocuri, Doamne pazeste tot! Dar va fi minunat si trist, pentru ca va fi ultima data cu toata lumea, in afara de draga mea Miri, care... si-a gasit alta treaba in ziua banchetului (da mergem in rochii si tocuri la Mc, cum mi-ai promis).

Atat? NU.

Draga examen vii repede...
Profu' de copiem ne vede.
Linistea, opusul a ce va fi la banchet
Vine cu stresul si creioanele la pachet.

Voi iesi si din asta. Si daca ar fi sa imi pun o dorinta... Ar fi ca.. sa iti revi, stii cine esti :). Si dorintele sunt SUPER, cred. :) E..scuzati absenta! Please, please adu-mi note maaaari :D!!

Ami.

Poza cu G1-stele de noi, inca :). {d.l.st.l.dr. Maru, Tefana (sus), Leti (neagra) et Ami}

3 comentarii:

  1. Aia prima e Mara pe care o stiu eu sau alta? :| Mi se pare ca alta :))
    Cand ai examenele, apropo? Mult succes :*
    Unde mergi, la uman sau real? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nup, o cheama Maru, nu Mara :)). :D
      Si merci!! >:D<
      Real.

      Ștergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)