luni, 4 aprilie 2011

Strawberry iar nu se tine de vorba! :D

Mda, deci n-am putut rezista a trebuit eu sa ma apuc iar de scris pe blog!
Asa ca de obicei, hai ceva usor: cum si-a obtinut Stefy numele de manelist! Paaai am mers vineri cu asta in ceva parc pentru caini(ca sa mergem cu Pinky) :). Mergem cat mergem si apoi ne asezam pe iarba, ca altcumva nu merge! Stam, radem si apoi ma apuc eu de inregistrat(dupa ce a facut ea zeci de poze), si zic: "Exclusiv, Stefana de langa Somes!" , pentru ca era langa Somes. Radem si totul s-a terminat traaagic pentru ca am descoperit ca acolo unde ne asezasem noi... erau furnici rosii (asa a zis Stefy, eu n-am vazut nimic).
Asa un mic inceput dar voi mai scrie, multam' ca ai citit.
Strawberry!

2 comentarii:

  1. Frumos! :))
    Ce parc avem noi langa Somes?
    Eu am fost in Babes la alergat :> :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ala de langa parcu Rozelor numai ca pentru cuti! :D

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)