miercuri, 2 ianuarie 2013

2013. Sa nu uit sa nu mai scriu 2012 in caiete!

Bine te-am gasit, 2013. Vaaaai şi eu care mă aşteptam sa murim in 2012. ~aluzie stupidă~

Că am intrat vie in noul an e prima parte a planului. A doua? Sa îmi fac ordine. Nu în cameră, Doamne fereşte!
Vreau cu adevărat să încep să pun din nou suflet aici. Mi-e dor. Să schimb aspectul. Să rămân Căpşuna Verde. 


La mulţi ani! De ce nu ne-am putea spune in fiecare zi la mulţi ani? Mereu e bine venita o astfel de urare. Pana la urma si sarbatorile sunt zile. E adevărat că Gigel si Lenutza se vor îndopa mai bine de sărbatori şi vor goli rafturile supermarket-urilor cu mai mult spor. Totuşi, am decis sa merg cu capul inainte (indiferent de ce zid mă voi mai izbi) şi să mă ridic mereu. Ce am de pierdut?


PS. Mami şi-a facut blog. Sper să va placa. Q-SHM
 . 



4 comentarii:

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)