luni, 20 august 2012

Stars

Pai.. Uite cum a trecut timpul si nu am mai postat nimic pe blog. Sa imi scuzati absenta si de pe blogurile voastre, dar... pur si simplu nu am avut chef de "bloggenit".
Dada, Placebo. Se pare ca acest concert a avut un efect de durata asupra mea :D. Mi-am petrecut muuult timp ascultand/vizualizand putinele livestream-uri pe care le-au avut de la Bucuresti incoace.

Uh, ieri s-au implinit 6 luni de cand a murit Pinky, of of. Sper ca e bine acolo sus, sper ca e fericit.

Pe de alta parte, ce vroiam sa zic? Aaa, hai sa radeti acum putin:
Asta e una din cele mai amuzante chestii pe care le-am vazut vreodata!!



Si, o poza ca nu v-am arata, de la Bucuresti:  cu Smushy.


Maine seara plec iarasi, la mare, dulce mare. Uuh dar am mai intrat si eu nitel sa mai povestesc ceva.


A, da. M-am apucat de invatat rusa :P.

Do svidanija!

3 comentarii:

  1. Rusa? Wow! Chiar ai ambitie, nu gluma:)).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Мой ребенок кукла, будьте счастливы! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare! Eu m-am apucat acum vreo 3 ani sa invat japoneza, dar de pe net nu prea inveti multe, asa ca.. Weirdo me, nu-mi plac anime-urile/manga sau orice alta chestie japoneza, dar mi se parea tare limba. Si rusa, e wow..

    Nice pic! :D

    Here, for you: http://www.youtube.com/watch?v=3xy1FZYRU6Y

    O ascult de la 9 ani. Tot timpul mi-a placut versiunea rusa mai mult decat aia pe emgleza, chiar daca nu inteleg nimic. Mult succes! :)

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)