miercuri, 9 mai 2012

Reteta

Oho. Ora de biologie. Teroarea pluteste in aer, mai ca o simti cum pute. Profesoara ne terorizeaza cu filme despre gandaci odiosi, care devoreaza alte creaturi. Nu o luati in nume de rau, dar chiar aveam impresia la un moment dat ca zambea cand vedea masacrul. Incredibila, domnisoara profesoara. Daca ati cunoaste varsta "domisoarei", vi s-ar parea si voua inzecit mai amuzant.
Ce moment mai oportun pentru a trage un pui de somn? :)
Asa, asa, fetei din primul rand ii cade capul in poala. Profesoara nu observa nimic. Totul okay, pana in momentul in care chiar am adormit. Intamplarea a facut sa fie doar 2 secunde de reculegere pentru neuronii mei. Panica declansata de o posibila si ireversibila cadere de pe scaun, a avut efectul de palma. Si asa am sarit, aproape ca am daramat scaunul.
Daca cineva nu ar fi zbierat: "AI ADORMIT?" probabil ca nu ar fi parut ca in filme. Dar a trebuit sa fie.

Va rog, asta e reteta perfecta: Biologie, Film, Profesoara neatenta, Oboseala.

Ce ziceti? Imi revin? :)

5 comentarii:

  1. Bine că mai e un pic şi vine vacanţa :) Mie mi se întâmplă uneori, la ore, să casc în continuu jumătate de oră. După care îmi revin.. şi mă apucă iar.

    RăspundețiȘtergere
  2. iti revii:D iti revii scumpete:d app:D referitor la ce ai mai putea scrie:D ce zici sa ne povestesti de ce capsuna verde?:D

    pupici:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Rose: Ce bine ca nu sunt singura :)).
    @ C.L.M.: Pai... cred ca o sa scriu, numai ca nu e chiar cine stie ce :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. nici sa nu-ncerci. scoala o sa se mute curand la groapa de gunoi

    RăspundețiȘtergere
  5. Fraulein Muller! Super, ce sa zic :))
    Imi si imaginez intamplarea..

    RăspundețiȘtergere

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)