marți, 15 mai 2012

Cum am ajuns de la Amalia la Capsuna Verde?

Amalia... Ami... Ama... Malia... Mali... Capsuna Verde?
C.L.M. a intrebat, cum vine asta? Si ma bucur ca a facut-o. Iti raman datoare :).

Era Februarie si era o zi inainte de olimpiada. Ajunsesem la nationale, la germana. Si vad eu blogul lui Steph.. Si ma gandesc. Okay, de ce au toti blog? Eu nu am. Oare... sa imi fac? Si mi-am facut. Acum... nume? NUME? O Doamne. Ce imi place?... Verde. A... Am ceva nickname? Da, SillyStrawberry. Green Strawberry? Cam manelist. Dar Capsuna Verde? Okay, acum ce inseamna?
-Tinerete
-Vigoare
-Naivitate
-Cunostinte limitate.

Asta inseamna ca merge perfect cu mine. Stiti, o capsuna are nevoie de multa lumina pana sa ajunga o capsuna intreaga. Si prefer sa fiu mai prostuta. Poate ca... nu sunt chiar UNICA, insa vreau sa arat ca nu sunt o clona. Sper sa mai am ce scrie in continuare pe blog, pentru ca m-a ajutat mult. Si multumesc... fara voi "Capsuna" nu ar exista.
Imi doresc sa va fac sa radeti. Si imi doresc sa va arat o parte frumoasa a lumii. Sper ca intr-o zi sa fie asa. :)

Ami. (Malia)

5 comentarii:

Daca n-ai nimic frumos de zis, nu-mi pasa :)